Terima Kasih Kerana Mengunjung di Blog Hidup Selamanya

Rabu, April 25, 2012

api rindu. ribut sayang dan hujan cinta


Bila aku dan kau berjauhan aku rasa sunyi melanda hati ku saban hari hati fikiran dan perasaan ku risau akan dirimu yang jauh dari diri ku dan terfikir bagaimanakah diri mu tampa diri ku? sayang ku Qit hanya di kau sahaja aku merindu. Api rindu, ribut sayang, hujan cinta melanda satu tubuh ku untuk aku bertemu dengan mu sekian lama kita berjauh. Qaseh Qit kau harus bersabar menanti hari kepulangan diri ku pada mu..Tidakkan ku bagi ruang pada sesaat untuk untuk aku melepaskan pelukkan Api Rindu, tidakkan ku bagi ruang pada berminit untuk aku melepaskan renungan mata mu Ribut Sayang dan tidakkan ku bagi ruang pada sejam untuk aku melepaskan pegangan tangan mu hujan cinta pada mu segalanya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen untuk memajukan hubungan anda selamanya